Jag är en bokmal, i alla fall när det gäller fackböcker!

Ett bokpaket att hämta på ICA Falan! Härligt men tungt! Fullt av underbara böcker. Jag köper oftast böcker på nätet, utom pocketböcker som inhandlas i den lokala boklådan. Men de dyra inbundna böckerna köper jag billigast hos nätbokhandlarna.

Dagens skörd syns på bilden här.


De här böckerna kostade sammanlagt 1315 SEK inkl frakt. Jag köpte dem från en för mig ny leverantör, kulturbutik.se

En jämförelse av priset för exakt samma böcker ser ut så här. Hos bokus.se skulle böckerna ha kostat 1545 SEK, hos adlibris.se 1523 SEK. Ganska mycket dyrare!

Jag ska nämna att böckerna var väl packade med bubbelplast och i perfekt skick! Det kan löna sig att jämföra. Här är en länk /www.bokfynd.nu/ där du skriver in boken du söker och får upp lägsta pris. Här finns inte kulturbutik.se med. Är de för billiga eller okända? Branschen är tuff!

Nu hinner jag inte skriva mer, nu ska jag njuta av mina nya böcker! Hej svejs!

1 kommentar:

Unknown sa...

alltid härligt med nya böcker, älskar det!

väldigt vackra bilder på din blogg förresten