Mjau ... Litet om katter!

Du som har en katt som du tycker mycket om får ibland bekymmer. Du behöver resa bort, i jobbet eller privat. Kanske avstår du för att du inte vet var du ska göra av Misse. Så är det iaf för mig. Min Rufsentufs är bara 10 månader gammal och jag vill inte lämna honom var som helst.



Av en tillfällighet hittade jag en länk till ett ganska nytt kattpensionat nära Avesta. Jag bor i Falun så det är ju nästgårds! När jag tittade på informationen och filmen blev jag intresserad. Här blir din katt kammad och "pussad på" varje dag. Burarna är stora med hyllor och möjlighet till utevistelse. Ägaren tycks vara lika kattförtjust som jag. Här skulle jag kunna tänka mig att lämna min Älskling. Det är inte jättebilligt men kvalitén är hög.

Du ska få en länk, men först måste jag visa några bilder av nybadade katter. Det går nämligen att få tillbaka sin älskling fräsch som ett sommarmoln,  utan tovor och dålig doft. Detta efter ett besök i Katternas Eget Spa!





1 kommentar:

Lattemamman sa...

Inspirerad av din (och andra kattägares blogg) la jag upp en liten lovsång om min kisse Häggan på min blogg: http://lattemammansvardag.blogspot.com
:-)
Kram, Caroline