Äntligen, "godkända" bilder på mina äldsta barnbarn!


Ni som har "nästan vuxna" barnbarn vet nog att det är viktigt att inte genera dem med att lägga ut "töntiga" och pinsamma bilder på nätet. Förresten, vem vill hamna på bild på en blogg och bara avsky bilden?

Här är en bild på mina äldsta barnbarn som var här i Leksand för några dagar sedan med mamma K, min vackra äldsta dotter! Gissa om mormor är STOLT!


De är två starka och arbetsvilliga killar som gärna vill göra något rejält. Jag räddade huset från rivning .Puh!
Det blev istället röjning av träd och buskar på en del av tomten.Och resultatet visade sig ganska snart i en ordentlig hög köksved i ladan. Tack för det! 




4 kommentarer:

Vendeltid sa...

Vilken fin bild på mina fina kusinbarn!! Kram, M.

Lattemamman sa...

Jättefina och tuffa bilder! Kul att följa! Tycker också du skriver jättegulligt och bra <3!

Akvileja sa...

Kram till dig! Kul att du följer min blogg.

Anonym sa...

Fina bilder på både de största och den minsta! Kram N